Avatar billede msmuller Nybegynder
31. januar 2011 - 16:36 Der er 1 kommentar

Outlook 2010 gemmer ikke is sendt post når man sender fra word (IMAP)

Køre med Outlook 2011 på en linux imap server.

Når jeg i Outlook sender en mail bliver den flyttet ned til Sendt post mappen på imap serveren jf. den opsætning der er lavet under e-mail konti.

MEN hvis jeg går ind i Word og vælger "Gem og Send" og her vælger at sende som vedhæftet - så bliver "Sendt post" mappen ikke brugt på imap serveren men den der er under "outlook-datafil"

Hvordan ændre man så der også der bliver brugt mappen på imap serveren ??
Avatar billede msmuller Nybegynder
17. februar 2012 - 13:27 #1
lukket
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester