Avatar billede msmuller Nybegynder
31. januar 2011 - 16:36 Der er 1 kommentar

Outlook 2010 gemmer ikke is sendt post når man sender fra word (IMAP)

Køre med Outlook 2011 på en linux imap server.

Når jeg i Outlook sender en mail bliver den flyttet ned til Sendt post mappen på imap serveren jf. den opsætning der er lavet under e-mail konti.

MEN hvis jeg går ind i Word og vælger "Gem og Send" og her vælger at sende som vedhæftet - så bliver "Sendt post" mappen ikke brugt på imap serveren men den der er under "outlook-datafil"

Hvordan ændre man så der også der bliver brugt mappen på imap serveren ??
Avatar billede msmuller Nybegynder
17. februar 2012 - 13:27 #1
lukket