Avatar billede sigyn Seniormester
26. januar 2011 - 19:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytning af billeder' ny PC og ny version Photoshop Elements

Jeg er ved at prøve at flytte mange tusinde billeder fra min gamle stationære PC (windows XP) til en ny ditto (Windows 7) Jeg har lavet en back up på en extern HD, fra den gamle PC og ved hjælp af Photoshop Elements 5.0 Nu vil jeg af rigtigt mange gode grunde selvfølgelig gerne have mine tags mm med over i den nye PC og Photoshop Elements 8.0 Hvordan gør jeg lige det ?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. januar 2011 - 20:41 #1
Backuppen du har lavet med programmet, er det en form for "eksport" fra den gamle pc?
Avatar billede sigyn Seniormester
26. januar 2011 - 21:02 #2
Jeg har faktisk lige fundet ud af det selv :-)

Jeg havde dels lavet en "alm" back up, hvor alle dokumenter mm blev kopieret ned på den eksterne, og så havde jeg lavet en back up udelukkende ved hjælp af Photoshop Elements, også ned på den eksterne. Og så skulle jeg bare vælge Restore på den nye PC og angive hvor fra og hvor til.
Avatar billede sigyn Seniormester
27. januar 2011 - 06:56 #3
Lukkes