Avatar billede michael_stim Ekspert
20. januar 2011 - 12:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Seneste guides sorteres på REDIGERINGS dato

Var det ikke en idé at sortere guides på oprettelses dato og ikke på hvornår den er redigeret? Som det er nu, kan nye aktuelle guides hurtigt forsvinde, pga gamle uaktuelle guides bliver opdateret.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2011 - 20:26 #1
Der er vel ingen grund til at opdatere en uaktuel guide?
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. januar 2011 - 21:52 #2
Hvis man vil have den øverst, er der. Men problemet, som jeg  ser det, er at man bare skal opdatere, uden at ændre, så er man øverst igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2011 - 22:26 #3
Ja okay...
har lige rettet lidt i en lille guide jeg har lavet, og kan se den ligger som nyeste guide...

Nej det er ikke optimalt.
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. februar 2011 - 14:43 #4
Må hellere lukke her, for der kommer en masse påmindelser om at jeg har spørgsmål åbne. Men det er jo ikke så mærkeligt, når jeg ikke har fået respons af selv samme som sender påmindelser ud ;o)