Avatar billede bibbe11972 Nybegynder
12. januar 2011 - 11:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billig spille bærbar

Hejsa. Jeg er ny så undskyld hvis det skulle have været i en anden kategori. (+ alle de andre fejl)

Min søn vil til at købe sin egen bærbare. Og den skal bruges til at spille på. Hvor kan man finde en god og gerne billig, men samtidig god en??
Avatar billede nugga Nybegynder
12. januar 2011 - 11:27 #1
desværre hænger billigt og god ikke rigtigt sammen når du skal købe bærbar.
Angående spil kan du så ikke skrive om det er en smule wow, eller nye spil som call of duty black ops?
Avatar billede bibbe11972 Nybegynder
13. januar 2011 - 22:10 #2
Jeg ved godt at pris og kvalitet hænger sammen. Synes bare det er svært at sammenligne alt lige fra CPU, grafikkort og hvad der ellers er i dem. Jeg aner ikke hvad forskellen på de forskellige grafik kort er. Spillet han spiller (og der er kun ET) er farming simulator 2011.
Avatar billede bibbe11972 Nybegynder
14. januar 2011 - 06:30 #3
Jeg har lige fundet ud af at man lukker et spørgsmål når man har tildelt point, men jeg savner stadig lidt svar???