Avatar billede bodyguard Nybegynder
11. januar 2011 - 19:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med

Hej Eksperter,

Jeg har rodet med dette script de sidste par timer og kan simpelthen ikke finde løsningen, ej heller google kan hjælpe :[

Scriptets formål er at starte en Save As dialog frem for at åbne filen op.

    FPath = "http://www.test.dk/dokumenter/"& objRec("kundeId") &"/" & fn

    Response.Addheader "Content-Disposition", "attachment; filename=" & objRec("fil")
    Response.AddHeader "Content-Description","ASP Generated Data"
    Response.Addheader "Content-Location", ""& FPath &""
    Response.ContentType = "application/download"  '"multipart/form-data"

    Set adoStream = CreateObject("ADODB.Stream")
    adoStream.Open()
    adoStream.Type = 1
    adoStream.LoadFromFile(FPath)
    Response.BinaryWrite adoStream.Read()
    adoStream.Close
    Set adoStream = Nothing

    Response.End
Avatar billede claes57 Ekspert
11. januar 2011 - 20:22 #1
du skal have mellemrum mellem tekst og & i
    FPath = "http://www.test.dk/dokumenter/"& objRec("kundeId") &"/" & fn
så det er
    FPath = "http://www.test.dk/dokumenter/" & objRec("kundeId") & "/" & fn
gør det konsekvent og altid - også i
  Response.Addheader "Content-Location", ""& FPath &""
som bør være
  Response.Addheader "Content-Location", "" & FPath & ""
Avatar billede bodyguard Nybegynder
11. januar 2011 - 22:30 #2
Oki, det er noteret :o)

Desværre løste det ikke problemet...
Avatar billede claes57 Ekspert
12. januar 2011 - 11:08 #3
jeg blev ikke klogere på
http://classicasp.aspfaq.com/general/how-do-i-prompt-a-save-as-dialog-for-an-accepted-mime-type.html
da jeg pt ikke har noget system at teste på - men forklaringen burde ligge der.
Avatar billede bodyguard Nybegynder
12. januar 2011 - 17:33 #4
Det er der jeg har mit script fra, men det vil bare ikke  :[
Avatar billede claes57 Ekspert
12. januar 2011 - 17:50 #5
Avatar billede bodyguard Nybegynder
12. januar 2011 - 18:14 #6
Perfekt det virkede sgu :)

Kom med et svar :D
Avatar billede claes57 Ekspert
12. januar 2011 - 18:17 #7
ok - lidt at et heldigt find...