Avatar billede mega-hawk Nybegynder
09. januar 2011 - 20:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

modtager spam mails.

Hej.

Jeg har en kammerat hvis mail bliver ved med at sende mig spam mails. Det er lidt træls, men jeg ønsker ikke at sætte hans mail adresse til spam da han også sender rigtige mails nogen gange.

Men hvor er fejlen. Er det noget på hans computer altså ville en formatering kunne løse problemmet eller er det hans hotmail konto der er galt med? Og hvordan finder man ud af om ens konto sender spam ud da det jo ik står noget i udbakke?
09. januar 2011 - 20:58 #1
Det er med stor sansynlighed IKKE på PC'en selv, men noget 'bandit' halløj ude i verden der har opsnappet KODEORDET HAN skal OMGÅENDE skifte KODEORD på sin HOTMAIL!
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
09. januar 2011 - 21:07 #2
ah så det med at skifte koden burde faktisk løse problemet?
09. januar 2011 - 21:13 #3
Nemlig!

Du/I vil også opservere at omtalte SPAM mails også kommer når hans PC ikke er tændt...

"Velkendt" program/pointe...
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
09. januar 2011 - 21:21 #4
Ja lige præcis der de kommer.

Nå ja men jeg vil sgu godt godtage det du siger der så smid et svar så napper vi den
09. januar 2011 - 21:44 #5
Ping...
(dette er så et [svar]...)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2011 - 21:46 #6
For at det skal have effekt er det nødvendigt at du mixer store og små bogstaver og tal.
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
09. januar 2011 - 21:50 #7
ok. Hvorfor er det nødvendig?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2011 - 21:58 #8
Logisk:
Det gør kodeordet en hel del sværere at gætte :)
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
09. januar 2011 - 22:01 #9
rigtig nok, men bliver det bare gættet på en kode da?
Eller hvordan får de fat i det for hvis han nu har en key logger på sin com han ik ved noget om så er det jo ligemeget hvordan han mixer ord og tal så ændrer det jo ikke noget