Avatar billede ryangiggs77 Nybegynder
09. januar 2011 - 14:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Win XP -> Win 7 D: forsvundet

Hej.

Mit problem er at jeg har installeret windows 7 i stedet for xp på mit c-drev. På en anden partition (d:) har jeg mine drivere, film, spil osv. Men efter at have installeret win 7 kan windows ikke finde d-drevet?? Har det evt noget at gøre med at det er et andet filsystem win 7 bruger eller ???
09. januar 2011 - 19:38 #1
Velkommen til E. ...

Se i DISKHÅNDTERINGEN - der mangler sansynlig et "drev" bogstav til den partion...
Avatar billede ryangiggs77 Nybegynder
09. januar 2011 - 19:49 #2
tak for hjælpen...
09. januar 2011 - 20:10 #3
Nemlig...

Du en velkommen en anden gang...

---

Generelt skal du lige læse og forstå her ->
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
09. januar 2011 - 20:10 #4
Ping...
(Hermed er lagt et [svar] fra mig...)
Avatar billede ryangiggs77 Nybegynder
10. januar 2011 - 20:25 #5
Hej igen. Igen tak for svaret som løste mit problem og tak for info omkring brug af forum. Jeg har accepteret dit svar og givet point. :-)