Avatar billede dunderpc Nybegynder
04. januar 2011 - 16:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad er eller kan der være galt her

Nin skærm vil kun vise i 1024 x 768 det opstod pludseligt derfor troede jeg det var grafikkortet det var galt med, men sætter jeg den til et bundkort med onboard grafikkort er der intet skærmbillede, har så mistanke til det kunne være det onboard derfor købte jeg så et nyt MB Et MSI 770 C45 med tilhørenden CPU AM3 og 2 stk ram Kingston 1333Mhz DDR 3 og et nyt grafikkort Ati Radeon 5450 dog stadig ikke noget på skærmen med denne opsætning, så er det jeg tænkte på om det vil hjælpe at skifte kablet på skærmen den kører med ren DVI i begge ender så montere et VGA kabel kan det være det der er galt eller skal der en helt anden skærm til jeg har desværre kun den ene skærm her så er lidt i vildrede
Avatar billede pstidsen Novice
04. januar 2011 - 17:11 #1
Det er generelt dumt at angive størrelser på hjemmesider vha. pixels, procent er meget bedre idet siden så tilpasser sig alle brugeres skærmstørrelse og ikke mindst browserstørrelse ;)

Tjek: http://hjemmesideskolen.dk/layout/size.php
Avatar billede pstidsen Novice
04. januar 2011 - 17:13 #2
Lol! Undskyld, det var det forkerte spørgsmål jeg svarede på. Blev forvirret af flere faner :D hehe
Avatar billede ReaXce Nybegynder
05. januar 2011 - 15:56 #3
Der kan være tale om en driver som ikke er opdateret eller installeret, jeg formateret min bærbar en gang hvor der også kun stod 1024x768 som det højeste opløsning jeg kunne vælge, gå ind på denne her http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx for at finde det mangle driver til dit grafikkort
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
05. januar 2011 - 16:46 #4
ja smid den cd der høre med dit grafikkort/skærm i dyret..
Avatar billede dunderpc Nybegynder
05. januar 2011 - 18:44 #5
Har rettet fejlen købte et nyt kabel imellem skærm og computer og nu virker det så jeg lukker dette spørgsmål igen
Avatar billede dunderpc Nybegynder
05. januar 2011 - 19:29 #6
Hvordan lukker man et spørgsmål