Avatar billede fqthjoe Nybegynder
03. januar 2011 - 23:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke åbne asp side selvom den findes

Hej eksperter
Har tidligere leget med php. Og vil nu gerne igang med asp. Har nu prøvet at smide nogle test op på webhotel, og så prøver jeg at skrive den direkte url.. f.ek.s http://mitweb.dk/asp/test.asp men det vil den ikke.. Skriver at siden ikke findes selvom den gør..(http 500 fejl).
Kan man slet ikke dette på et asp webhotel ?... eller er det noget med web.config ? Mener helt bestemt det ikke var nogen problem på mit php-webhotel...
Er jeg helt galt på den ?
/THJOE
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. januar 2011 - 23:20 #1
Fejl 500 er ikke at siden ikke findes - det hedder 404.

Fejl 500 betyder, at der en fejl.

Prøv at lav den simplest mulig .asp side, og se hvad det så gør. Vis den gerne her.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
04. januar 2011 - 08:56 #2
hmmmmmmmmmm.. nu er jeg da blevet skør.... Nu virker den fint.. har lige prøvet, men fatter det ikke....
Nå undskyld ulejligheden....
Og tak fordi du stod klar til at hjælpe mig videre...

/Thomas
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
04. januar 2011 - 09:10 #3
:) Jeg kan heller ikke sige hvad der så gik galt. Du bør lukke dette spørgsmål ved selv at svare, og acceptere dit eget svar.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
04. januar 2011 - 11:02 #4
lukker igen