Avatar billede jepper1992 Mester
03. januar 2011 - 09:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

udefra scanning, findes det og hvordan gør man

hej jeg har fået nogle mega irreterende virus, og har hørt fra en ven, at man kan få en til at scanne ens com udefra, eller sådan noget kan ikke helt huske det, findes det og hvordan gør man
Avatar billede f-arn Guru
03. januar 2011 - 09:57 #1
jeg forstår vist ikke spørgsmålet, men hvorfor bli'r du ikke i denne "tråd"
http://www.eksperten.dk/spm/927820
Avatar billede jepper1992 Mester
03. januar 2011 - 10:00 #2
for ikke at blande det samme, venter på svar der.
men spørgsmål er om man kan få en udefra "altså en anden person" til at scanne min com for virus, har hørt man kan gøre det. kan bare ikke helt huske det.
Avatar billede f-arn Guru
03. januar 2011 - 10:26 #3
Ja, en Google søgning siger det findes, men jeg kan ikke lige finde noget på dansk. Jeg ved heller ikke hvor gode de er.
Avatar billede jepper1992 Mester
10. januar 2011 - 08:29 #4
okay det hjalp ikke så meget, lukker selv tråden.