Avatar billede Elvenstone Nybegynder
31. december 2010 - 05:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Video + Video Game = FPS Spikes

Hej, har haft dette problem hele tiden, lige siden jeg købte denne computer

Når jeg spiller et spil i window mode, world of warcraft, og har en video film frem på samme tid, .avi, dvd film, youtube video bare en video. så lagger jeg helt ud i spillet og videoen, faktisk hele computeren går i hak, det små fps spikes på hele computeren

det eneste måde jeg kan se / hører musik på youtube mens jeg spiller er ved at sætte den på 240 pixel, så lagger det ikke så meget så går jeg kun ned på 40-50 fps men alt andet smadrer mine konstant 60 fps (virtual sync ellers er det 100~ fps) ned til 10 og hakker helt vildt

det er ikke noget med spillet at gøre, og den gjorde det lige da jeg havde installeret windows 7 som er nogle måneder siden nu

specs:
i7-920 @ 3.07 ghz
64 bit windows 7 ultimate genuine
sapphire radeon hd 6870 1GB
6gb ddr3 ram
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
31. december 2010 - 13:10 #1
du burde da også have min. 300 fps med den cpu..

Hvad motherbord har du?
hvad spil gamer du samtidig?
Avatar billede Elvenstone Nybegynder
01. januar 2011 - 12:15 #2
World of Warcraft
Avatar billede Elvenstone Nybegynder
11. januar 2011 - 01:12 #3
Er der nogle der kan hjælpe?
Avatar billede Elvenstone Nybegynder
30. januar 2011 - 08:04 #4
fandt løsning: højre-klik på en flash video, tryk settings og deaktiver hardware acceleration