Avatar billede noerbaek Nybegynder
30. december 2010 - 16:30 Der er 1 kommentar

Problem med dragable fancybox...

Hej Eksperter!

Jeg sidder med et problem på denne side:
http://www.godrive.dk/html/

Jeg har installeret fancybox på siden, og bruger et plugin til at gøre denne dragable.

Det er de 2 view-links i kalenderen der aktiverer fancyboxen.

Det virker som det skal, MEN når jeg lukker boksen og så åbner den IGEN - så virker drag-funktionen ikke?

Har i en løsning til dette mytiske problem? Tak! :)

Mvh.
Nikolaj Nørbæk
Avatar billede Lowkey Nybegynder
01. januar 2011 - 22:20 #1
Nå, men den metode du har lavet virker altså, hvis man binder easydrag til fancybox-outer i stedet for fancybox-wrap, ligesom de gør i eksemplet.
Det gør i hvert fald på den lokale kopi jeg lavede her. Hvis du ikke kan få det til at virke, kan jeg sende den til dig så du kan sammenligne.