Avatar billede pm1 Juniormester
22. december 2010 - 15:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skrifttype til overskrift

Hejsa.

Er der nogle der har en ide til hvilken skrifttype jeg kan bruge på min hjemmeside? Det er til overskrifter i navigationsbaren, og diverse kasser på forsiden.

Det kunne eventuelt også være et link til en fri font. Jeg kunne2 vildt godt tænke mig noget ala:

futura std

http://www.ai-candy.com/images/FuturaStd-Light.png

men den koster bare alt for mange penge ift hvad jeg har.
Avatar billede pm1 Juniormester
22. december 2010 - 15:07 #1
M.V.H
Mads :-)
Avatar billede wjens Guru
22. december 2010 - 16:47 #2
Her finder du rigtig mange: http://www.dafont.com
og de fleste er gratis.
Avatar billede pm1 Juniormester
22. december 2010 - 18:43 #3
Hejsa.

Tak for link. Jeg har selv siddet og kigget derinde rigtig lang tid før jeg skrev på eksperten her, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde en. Så det var egentligt ment på den måde, at hvis der var en som havde et godt bud på en specifik font.
Avatar billede wjens Guru
22. december 2010 - 19:45 #4
Ja, fonte er meget et spørgsmål om smag!

Du skal lede under Basic > Sans serif for at finde de tynde upyntede fonte. F.eks.:

  Geo Sans Light
  Eurofurence
  Existence Light
  Mank Sans
Avatar billede wjens Guru
20. februar 2011 - 14:45 #5
Konklusion?
Avatar billede pm1 Juniormester
25. december 2011 - 11:22 #6
Det er vist lukketid her... Tak for hjælpen og undskyld forsinkelsen. Ligger i et svar`?
Avatar billede pm1 Juniormester
20. april 2012 - 13:11 #7
siden der ikke er kommet svar, så lukker jeg spørgsmålet her.

Mvh Mads