Avatar billede Jhim Nybegynder
22. december 2010 - 00:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trekant og Cirkel links

Hej Eksperten,

http://www.myupload.dk/showfile/7091786b476.png/

Jeg vil lave alle trekanterne og cirklerne til links, problemet er ikke at få dem lavet som figur, men fordi det giver problemer fordi at de stadig har en firkant figur som bare er usynlig... Er der nogen måder hvor på jeg kan lave disse figurer uden at de beholder deres firkant figur rundt om når man skal lave dem til et link? Der må godt henvises til noget jQuery.

Ps. jeg har været på den store google søge tur, uden held :/

Med venlig hilsen og god jul herfra.
Avatar billede majbom Novice
22. december 2010 - 00:19 #1
har du kigget på image map?
Avatar billede majbom Novice
22. december 2010 - 00:22 #2
og så kan du få mapedit til at hjælpe dig, det er MEGET hurtigere, når du har så mange områder der skal tegnes op...

http://www.boutell.com/mapedit/
Avatar billede Jhim Nybegynder
22. december 2010 - 00:42 #3
Ja, jeg fandt godt frem til det da jeg havde postet her :P. Men mange tak. Og tak for linket tror det vil hjælpe en del :) Send lige et svar så skal jeg give dig point.
Avatar billede majbom Novice
22. december 2010 - 09:59 #4
kommer her :)

og selv tak
Avatar billede majbom Novice
22. december 2010 - 10:28 #5
tfp :)