Avatar billede hellfish Nybegynder
27. juli 2001 - 13:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hente post via WAP

Er der ikke en eller anden der har et lille fikst script liggende der kan hente post fra en POP3 mail på en wap-tlf?

Det skal ikke være særlig avanceret, blot kunne vise en oversigt over alle mails og vise hele mailen, når den bliver valgt.

Og vigtigst af alt er den _ikke_ må gøre brug af IMAP-funktioner.

mvh Bo
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. juli 2001 - 13:18 #1
Jeg selv bruger denne løsning. Det fungerer fint: http://www.opasia.dk/kundeservice/wap/wap_info.shtml

NanoQ
Avatar billede videodyr Nybegynder
27. juli 2001 - 14:23 #2
lydder
Avatar billede jd Nybegynder
28. juli 2001 - 14:34 #3
hellfish:> Du søger altså en mailreader skrevet i PHP/WML ?
Avatar billede hellfish Nybegynder
29. juli 2001 - 02:05 #4
jd >> yup, bare en meget simpel en, uden alle mulige funktioner, har fået bakset én sammen, men HTML-meddelser ligner volapyk, og kan ikke vises på telefonen.
Avatar billede jd Nybegynder
29. juli 2001 - 12:51 #5
hellfish:> Selvfølgeligt ligner HTML-meddelelser volapyk - for wap understøtter jo ikke HTML.
Btw. må jeg se det du har lavet? :)
Avatar billede hellfish Nybegynder
29. juli 2001 - 13:58 #6
jd >> Jeg ved godt at wap ikke understøtter html ;o)
Men jeg ville ønske der var en mulighed for at \'sortere alt skrammel\' fra og kun få vist selve undholdet af meddelesen...
Avatar billede jd Nybegynder
29. juli 2001 - 13:59 #7
Det er der da: http://php.net/strip_tags
Avatar billede hellfish Nybegynder
29. juli 2001 - 15:07 #8
jd >> Tusind tak for hjælpen, nu kan jeg hente html-meddelelser osse :)

Hvis du skriver et svar så er pointene dine, du har ærligt fortjent dem...
Avatar billede jd Nybegynder
29. juli 2001 - 15:10 #9
Selv tak! :)