Avatar billede Bornung1 Nybegynder
12. december 2010 - 13:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål til en Adm

Til rette vedkommende :)

Hvor meget skal der til før man bliver banned?

Mange spørgsmål herinde kan hurtigt afhjælpes/besvares, men hvor svarene ikke altid ligger på den lovlige side.

såsom fjenelse af diverse protection's på software/dvd'er/blu ray/ Operativ systemer and so on......

MVH
Bornung1
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2010 - 13:48 #1
diverse beskyttelser kan omgås lovligt i nogle tilfælde
http://kum.dk/kulturpolitik/ophavsret/baggrund/digital-kopiering/
men derfra, og så til at linke til en 'kodegenerator' er der et stort spring.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2010 - 15:15 #2
Personligt tror jeg der skal en del til for at blive bannet fra eksperten.dk

Har set brugere gang på gang spørge hvor det har været direkte brud på reglerne, eller lige på kanten.
Avatar billede Bornung1 Nybegynder
12. december 2010 - 18:38 #3
Jeg takker mange gange :)
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2010 - 18:49 #4
og - man kan altid spørge om noget - det er svarerne, der ikke må give svar.
Læg et svar selv, og accepter det, så du kan lukke - eller vent på at #2 lægger et svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2010 - 20:11 #5
Point? Nej tak :)
Avatar billede arne_v Ekspert
12. december 2010 - 23:35 #6
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

siger:

1. Det er ikke tilladt at:

...

7. spørge efter eller poste indlæg, der omhandler/indeholder:

  1. ulovlig kopiering eller download af ophavsretligt beskyttet materiale.
  2. alle former for cracks, NoCD-patches, modificerede copyright-beskyttede filer og lignende - med mindre filerne kan hentes fra producentens eget websted.
  3. registreringskoder, cd-keys og lignende. Hvis en bruger hjælper med dette eller får hjælp til dette, vil IDG Danmark hjælpe med at efterspore personen, såfremt Politiet eller den relevante myndighed anmoder om det.
  4. Dvd- og cd-covers samt undertekster til film eller lignende copyright-beskyttet materiale vedrørende film.
Avatar billede Bornung1 Nybegynder
15. december 2010 - 12:49 #7
Mange tak Arne :)

Det var lige det svar jeg søgte :)

Jeg vil helst ikke have ballade med antipiratgruppen :)

Og ja jeg burde have læst brugerbingelserne inden jeg skrev her :)