Avatar billede Def_Jacques Nybegynder
09. december 2010 - 14:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

spærre en side på sin hjemmeside

Jeg har en hjemmeside hvor jeg har lavet en download mappe. For at komme ind på siden skal man have password, når man er kommet på siden så har jeg fået lavet en knap der linker til mappen på serveren. Dette gør at der åbnes en ny internetside med alle de uploads der er i mappen. Mit problem er at når man først er kommet på siden, så kan man ungå at skulle skrive password da man bare kan gemme linket f.eks. www.minside.dk/downloads/default.php. meningen er at man ikke skulle kunne gå på siden uden at skrive password selvom du har linket.

mangler jeg en kode i flash cs5 keyframen eller er dette en manglende kode i default.php mappen på serveren
Avatar billede keysersoze Guru
09. december 2010 - 14:26 #1
Hvis du benytter php så kig på htaccess - se fx http://www.addedbytes.com/articles/password-protect-a-directory-with-htaccess/
Avatar billede Def_Jacques Nybegynder
09. december 2010 - 14:39 #2
takker, kigger på det senere
Avatar billede keysersoze Guru
09. december 2010 - 18:45 #3
jeg lægger et svar hvis min kommentar blev løsningen.