Avatar billede hej-det-er-mig Nybegynder
07. december 2010 - 18:07 Der er 9 kommentarer

køb af ny router

Hej jeg vil købe mig en ny router, fordi den Dlink DL 524 som jeg ejer, har en dårlig rækkevidde og kan ikke nå hele huset rundt. Så eksperter har i et forslag til en god router der kan nå ca. 10 meter til alle sider og igennem min. 4 vægge (på en gang) og stadig give et godt signal. venlig hilsen den spørgene.
07. december 2010 - 18:11 #1
Jeg har selv købt denne her for nylig og den kører som den skal, kan række rundt i hele huset både op på og neden under :)

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=331590
07. december 2010 - 20:05 #3
den jeg sneder har 3 :)
- kan du se
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
07. december 2010 - 20:17 #4
sagde heller ikke din var dårlig.
Jeg siger jo bare til "hej det er mig" at med de krav ville jeg mene som minimum skulle kigge efter en med 2 antenner. Der er jo ingen som siger at brugeren  ønsker nogen af de 2 vi har givet link til så hvis han ønskede noget andet så var han klar over hvad brugeren skulle holde øje med...

Når ja... Så er det også lige pris forskelen på de 2 link ;o)

Men uanset hvad så er jeg ikke her for at få points så hvad det bliver valgt er jeg ligeglad med :o)
07. december 2010 - 20:19 #5
jeg sagde det bar :)
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
07. december 2010 - 20:21 #6
ja og omvendt kan man sige hvis din med 3 ikke dækker behovet for "hej det er mig" så er det vidst ingen ting som kan dække det behov ;o)
07. december 2010 - 20:25 #7
Nemlig, så han ude i at skulle have et access point :)
Avatar billede hej-det-er-mig Nybegynder
08. december 2010 - 21:46 #8
tak for hjælpen har købt en med 3 antenner, så er jeg sikker :)
10. december 2010 - 18:47 #9
Gir du lidt point :)