Avatar billede Slettet bruger
06. december 2010 - 20:02 Der er 1 løsning

router mister båndbredde

internet forbindelsen er 10/2 fra dktv
sættes pc direkte på cable modemmet har  vi den lovede hastighed 10/2 mbit

routeren som har voip er en cisco/linksys rtp300 med nyeste fw sættes computeren til en af portene bagi så er båndbredden 4.9 mbit

anvendes trådløs linksys wap54g så er båndbredden 2.81 mbit down men upload er 2mbit

er det routeren der ikke kan håndtere en 10/2 mbit linie den er 3 år gammel

der er ingen support på voip routere og hente fra cisco/linksys

Hvis det er routeren hvilken kan så anbefales ,fik anbefalet en dlink dir655 af shg men er det der problemet ligger ?
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2010 - 10:44 #1
-