Avatar billede uth Nybegynder
30. november 2010 - 19:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Stien til sharepoint dokumenter og exchange mail boxe

Et fuldstændig fatalt nedbrud har efterladt mig i en situation, hvor jeg - selvom der var kørt raid og jeg skal gi dig skal jeg - skal hente data ud af min sbs 2008 med exchange 2007 via dos. Det er den eneste måde jeg kan komme til diskene på.

Er der nogen der kender stierne indtil henholdsvis sharepoint databasen, hvor vi har vores dokumenter og de enkelte mailbokse i exchange serveren. Jeg har flere personer på et andet kontor, der aldrig har brugt outlook lokalt men kun vie remote arbejdspladsen?
Avatar billede uth Nybegynder
30. november 2010 - 19:54 #1
mailboksene: C:\Program Files\Microsoft\Exchange Server\

så er det bare sharepoint databasefilen, der skal findes :-)
Avatar billede karser Nybegynder
30. november 2010 - 19:56 #2
SharePoint Data ligger i en SQL database... Kan ikke huske stien til MDB filen, men det er den du skal lede efter!

Noget af en opgave du er kommet ud i! :o)

Held og lykke!

/K
Avatar billede uth Nybegynder
09. december 2010 - 15:40 #3
first storage group c/program files/microsoft/mailbox