Avatar billede jknielsen Nybegynder
29. november 2010 - 21:45 Der er 1 løsning

Thunderbird . Kan man dele opgavelisten?

Jeg vil gerne dele min opgaveliste med mine chefer og mig selv på en anden PC, er der nogen der ved om det er mulig? Jeg bruger Windows Home Server som alle kan tilgår via fjernskrivebord, der er oprettet Thunderbird på alle brugere og de har alle forskellig mailadresse. Jeg har flere mailadresser da jeg arbejder for flere firmaer, jeg har alle mailadresser samlet i den samme Thunderbird med Lightning og vil gerne hvis jeg kunne se flere opgavelister, et fra hver firma jeg arbejder for og så de enkelte firmaer kunne skrive opgaver ind til mig på opgavelisten og de kunne se når jeg har løst den enkelte opgave. Håber der er et klogt hoved der gider hjælpe mig med at knække denne nød.
Avatar billede jknielsen Nybegynder
14. december 2010 - 19:03 #1
Jeg har fundet løsningen selv. Og her er så hvordan det kan gøres! Man opretter en Ny begivenhed og inviterer de der skal have opgaven i sin opgaveliste, når de så får begivenheden finder de så begivenheden på den pågældende dato og højre klikker og vælger Konverter til opgave og har så opgaven på opgavelisten. Smart.. Og ikke nok med det så når den står i opgavelisten kan jeg se hvem der har givet opgaven...