Avatar billede Xbs Nybegynder
29. november 2010 - 16:14 Der er 3 kommentarer

Gamer PC !!

Hej folkens..

Er der en der kan anbefale mig en god game computer, men det skal dog være fra en butik i Århus da jeg selv bor i Århus og jeg ikke stoler på internet handel?
Min budgæt ligger ca på 7-7.500 .-

Tak på forhånd..
Avatar billede madsens90 Praktikant
30. november 2010 - 09:39 #1
Ved godt at du ikke stoler på internet handel, og det har du også din fulde ret til. Men du har et meget større udvalg, og har mulighed for at få en meget bedre computer til dit budget!
Skal det i øvrigt være en bærbar eller stationær?
Der er jo ret stort forskel på hvad man kan få for pengene. ;)
Avatar billede Xbs Nybegynder
30. november 2010 - 09:52 #2
Sorry det skal være en stationær..
Det er sku svært at finde en god computer til de penge :(
Avatar billede madsens90 Praktikant
30. november 2010 - 10:04 #3
Har du selv prøvet at samle en computer før? Altså f.eks sætte en harddisk i, eller lign?

For så kan det virkelig betale sig at købe chassiet, harddisken, ram, DVD-drev og CPU hver for sig.

De fleste forhandlere tager en HEEEL masse penge for at sætte tingene sammen.