Avatar billede Slettet bruger
23. november 2010 - 12:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

win7 møder winsows xp

Hej jeg har købt en ny laptop MSI g-series med win 7 home premium
den kører fint .
jeg har osse en stationær med win xp media center på den kører osse fint .

jeg vil gerne lave netværk mellem dem.. det lykkes 1 gang og  kan jeg ikke få netværk mellem dem mere .?

hvordan kan jeg få netværk mellem dem igen

på forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2010 - 16:54 #2
oki takker det virkede  :)) 1 gang ...:)
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2010 - 08:52 #3
du skal ikke lægge svar der kun er til lukning af spørgsmål hvis du ikke opnåede noget brugeligt

jeg lægger et svar du kan acceptere ved at markere #3 og accepterer

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1

m.v.h