Avatar billede tsukuri Nybegynder
22. november 2010 - 20:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Samsung fjernsyn LE46C635XXE (serie 6)

Hej
Har et "lille" problem med mit fjernsyn.
I går virkede alt som det skulle.. så ville vi se en DVD film, og satte derfor SCART kablet i fjerneren.. og det hele virkede som det skulle, men da vi var færdig med at se filmen var alle kanalerne væk.. den siger bare svagt eller intet signal.. og ja antenne kablet sidder i, og det fejler ikke noget ;)
nogle gode forslag?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. november 2010 - 20:59 #1
Du har ikke kommet til at slukke for en antenneforstærker, når du koblede den dvd afspiller på vel?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. november 2010 - 21:05 #2
Eller har du en gammel video monteret mellem antenne og tv, hvor du har pillet strømmen fra?
Avatar billede tsukuri Nybegynder
22. november 2010 - 21:18 #3
nej der er ingen forstærker... og heller ikke nogen vidio sat til.
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2010 - 20:09 #4
Prøv på fjernbetjeningen, at se under source om der er markeret i TV, eller en af de andre kilder. Brug pilene for op og ned og OK når du har valgt.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2010 - 22:19 #5
Respons fra spørger?
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2010 - 01:06 #6
Afmelder overvågning.
Avatar billede tsukuri Nybegynder
24. januar 2012 - 20:59 #7
lukket