Avatar billede ErikMunkC Nybegynder
22. november 2010 - 16:48 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Outlook expres 6

På min stationære kører jeg XP og outlook expres 6  som mail.
Jeg for nyligt fået det problem, når jeg modtager mails med hyberlinks i teksten, sker der ingenting når jeg stiller mig på linket og dobbeltklikker, ej heller hvis jeg trykker Ctrl klik.
Opdatering har ikke løst problemet.
Problemet er kommet for nyligt af ukendt årsag.
Er der nogen der kan hjælpe med at løse det?
Mvh
Erik
22. november 2010 - 17:16 #1
Velkommen til E. ...

Velkendt problem... *S*

Har du eller har haft en alternativ Browser instaleret istedet/samtidig med IE (Internet Explorer) ?
Måske uden at du er opmærksom på det ?

Hvilken IE version ? (Sansynligvis 8.X)
Avatar billede 220661 Ekspert
22. november 2010 - 17:19 #2
Prøv at gå ind i indstillinger for OE. Tryk på forbindelse, og vælg at gå ind i internetindstillingerne og programmer.
I min OE er rækkefølgen oppefra:
HTML=Word
E mail=OE
Nyhedsgrupper=OE
Internetopkald=Netmeeting.
Har du andre indstillinger her?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. november 2010 - 17:24 #3
#1 Er problemet her efter, at der ikke er en browser der er standard?
Bruger selv Firefox som standard, og den åbner alle links i OE uden problemer.
Avatar billede ErikMunkC Nybegynder
22. november 2010 - 17:25 #4
Ja jeg har haft Google crome installeret men har afinstalleret den igen.
Hvad skal jeg så gøre nu?
Mvh
Erik
22. november 2010 - 17:36 #5
IE - Funktioner - Internetindstillinger - Programmer - Standard Webbrowser - [Benyt som Standard] ...
Avatar billede ErikMunkC Nybegynder
22. november 2010 - 18:06 #6
Ved indstillinger er der ikke noget der hedder program, men under generelt er der en tekst "standardmeddelsesprogram" og en knap der hedder "benyt som standard" men den er ikke lyst op så man kan ikke vælge den.
Mvh.
Erik
Avatar billede ErikMunkC Nybegynder
07. december 2010 - 22:30 #7
Karise_Larry kom med et svar som ledte hen mod en løsning.
Takker for info.
Erik
08. december 2010 - 06:46 #8
Ping...

Som standard skal du ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står ...
Avatar billede ErikMunkC Nybegynder
22. december 2010 - 14:42 #9
Jeg er blevet rykket for at lukke spørgsmålet, jeg er ikke klar over hvordan jeg gør det. Karise Larry bør have point.
Mvh
Erik
22. december 2010 - 14:50 #10
Se #8 -> Som standard skal du ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står ...

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
Avatar billede ErikMunkC Nybegynder
22. februar 2011 - 00:07 #11
luk spørgsmålet og giv point
Avatar billede vejmand Juniormester
22. februar 2011 - 01:23 #12
ErikMunkC >> Hvorfor bliver du ved med at sende dine indlæg som "Svar" når du 2 gange har fået at vide, det skal du ikke????
Nu endte du jo med at tage point tilbage........
Du skulle bare ha accepteret svaret fra karise_larry