Avatar billede leifbr Novice
21. november 2010 - 08:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sikkerhedskopiering med Win 7

Når jeg sikkerhedskopierer min harddisk over på en ekstern harddisk, får jeg afslutningsvis meddelse om, at nogen filer ikke er kopieret over - med denne fejlmeddelse:
"Der opstod et problem under sikkerhedskopiering af filen C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Accounts. Fejl:(Den angivne sti blev ikke fundet. (0x80070003))"
Hvad gør jeg så? Og hvad betyder det, den dag jeg for brug for sikkerhedskopien?
21. november 2010 - 09:45 #1
...sikkerhedskopierer ... - med hvilket værktøj ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2010 - 13:57 #2
Lyder som om du kopierer vhj. træk og slip...?

Brug et disk kloningsprogram i stedet.
Avatar billede leifbr Novice
21. november 2010 - 16:55 #3
Jeg bruger det værktøj, der er i Win 7: Kontrolpanel > Opret en sikkerhedskopi af computeren!
Avatar billede leifbr Novice
05. maj 2011 - 07:08 #4
xxxxxxxxxxxx