Avatar billede freddymiss Nybegynder
20. november 2010 - 19:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min computer går i lag når jeg spiller? hjælp!

Jeg har lige købt en packard bell bærbar.

Intel Pentium processor T4400
4g ddr2 ram
Nivida GeForce GT 240M med 1g ram

Den burde det ikk have problemer med at køre spil som age of empire 3 og sims 3, men når jeg starter spillet ser det os fint ud, men så lige pludselig går den i lag, og skærmen begynder at flimre, men en pink/lilla farve, og så kommer der en blå skærm frem hvor der står at windows er blevet slukket pga. der var sket og feji og den gjorde det for at beskøtte computeren..
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2010 - 19:34 #1
Har du opdateret til nyeste grafikkort driver?
http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk
Avatar billede freddymiss Nybegynder
21. november 2010 - 01:03 #2
Har jeg lige gjort, og tror faktisk det virker. Tak for hjælpen!
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2010 - 13:40 #3
Her er svar til accept :)