Avatar billede Slettet bruger
18. november 2010 - 18:12 Der er 4 kommentarer

Mail kan ikke slettes

Hej
Jeg har forsøgt at sende en mail, hvor jeg havde vedhæftet nogle fotografier. Mailen var åbenbart for stor, så jeg stoppede afsendelsen. Herefter ville jeg slette den i udbakken. Det tager ca. 45 min. at markere mailen og herefter kan jeg godt højreklikke og vælge "slet". Den står med timeglasset lidt, hvorefter jeg får beskeden om "Virtuen hukommelse er for lille". Jeg har læst nogle af de svar andre har modtaget omkring virtuel hukommelse men synes, det ser ud til, at der skulle være plas nok på min PC. Hvordan får jeg slettet denne mail? Jeg kan ikke sende mails p.t. på grund af denne - ØV.
18. november 2010 - 19:59 #1
Velkommen til E. ...

Tanke: Slå FRA at den automatisk skal "Send/Modtage" ... Evt. ta' netværksstikket UD...
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2010 - 20:29 #2
Det har vi prøvet men det hjælper ikke. Mailen står fortsat i udbakken
18. november 2010 - 20:35 #3
Kan du 'trække' den ned i eks. "Slettet post" ?
Avatar billede richardjensen Seniormester
03. december 2010 - 10:27 #4
Hvis du bruger Outlook Express, kan du fx. flytte mailen til 'kladder' og derefter håndtere på sædvanlig måde.
Du kan formentlig undgå gentagelse af problemet næste gang ved at 'rezice' billederne til mindre størrelse, og måske bør du sende mindre antal ad gangen.