Avatar billede Line_ Nybegynder
18. november 2010 - 14:29 Der er 2 kommentarer

Outlook: Udform formular

Hej, jeg har brug for hjælp til funktionen Udform formular i Outlook. Jeg vil gerne lave en elektronisk telefonbesked uden at det skal være vildt avanceret. Havde håbet på at finde en vejledning på google, da det jeg har brug for er helt banal hjælp til funktionaliteten og forstå hvad der er forskel på bl.a. Rediger læseside og Opret ny side under Design. Hvad bruges Områdelayout til? De controlelementer jeg har sat ind er aktive når mailen læses. Jeg har bare taget udgangspunkt i en meddelelse. Jeg er superbruger ikke programmør. Håber der en som vil hjælpe.
Avatar billede Line_ Nybegynder
03. januar 2011 - 07:31 #1
Øv der er desværre ingen som har kunne hjælpe mig.
Avatar billede Line_ Nybegynder
17. april 2011 - 14:24 #2
Jeg har desværre ikke modtaget nogle svar, så jeg lukker mit spørgsmål.