Avatar billede hkprofil Forsker
18. november 2010 - 12:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kalenderudskrift

Når jeg udskriver min Outlook kalender i 3-fløjet format har jeg i sideopsætning forsøgt at ændre på skriftstørrelsen for aftaler, men den accepterer det ikke. I stedet er kolonne 2 og 3 "noter" ændret i skriften? Kan nogen hjælpe?
Avatar billede hkprofil Forsker
20. november 2010 - 09:38 #1
Har jeg evt. sat mit indlæg i en forkert kategori?
Avatar billede dla Praktikant
23. november 2010 - 08:52 #2
Kategorien er vist god nok.
Nu har jeg prøvet det du beskriver, og jeg må indrømme at det ikke er helt til at styre som man vil. Prøv at ændre skriftstørrelsen til mindre, så vil den sikkert godt i alle 3 fløje, men ændrer man til større, gør den det åbenbart kun hvis den mener(!) at der er plads. Eller hvad det nu er den mener :-)
Avatar billede hkprofil Forsker
23. november 2010 - 09:30 #3
Tak for svar. Nu har jeg prøvet, som du foreslår at gøre skriften mindre, men den gør det stadig kun på "note" i de to sidste kolonner? Det er pga mine synsproblemer, at jeg vil øge skrifttypen, men det kan nok ikke lade sig gøre. Normalt har jeg 1 uge på en side, men har nu forsøgt 1 dag pr. side og så kan jeg øge skriften, men såsnart jeg vælger 2 dage, er det kun på dag 1 det virker? Den er vildt underlig, men jeg må nok nøjes med 1 dag pr. side. Tak for din deltagelse, send venl. svar!
Avatar billede dla Praktikant
24. november 2010 - 09:42 #4
Ok, jeg prøvede kun med 1 dag pr. side.

Når du har problemer med at se, kender du så tricket med Ctrl+rulle med musen? Det er en nem måde at forstørre billedet på skærmen, virker i de fleste programmer, dog ikke i kalenderen. Virker heller ikke i selve Outlook, men inde i en åben mail virker det.

På internettet giver F11 fuld skærm, Og F11 igen for at komme tilbage.

Mvh Dorit
Avatar billede hkprofil Forsker
24. november 2010 - 10:09 #5
Jo tak jeg kender godt tricket, men den kan desværre ikke bruges på udskriften :-)