Avatar billede briannyrup Nybegynder
15. november 2010 - 19:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

bluetooth

jeg har en hp compaq presario cq70 notebook pc
jeg har et symbol i kontrolpanel vedr bluetooth men jeg kan ikke tilslutte nogle enheder (telefon m/bluetooth)så jeg er itvivl om min pc har bluetooth, er der nogle der kan hjælpe mig , jeg her ikke brug for nogle svar der fortæller mig at jeg bare kan søge på nettet,

på forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2010 - 07:49 #2
+ denne her

hvilket styresytem er det

har fundet den til win 7 32 bit men den er måske ikke brugelig til andre så du må melde tilbage
Avatar billede briannyrup Nybegynder
16. november 2010 - 18:25 #3
100 eller 200 ,hvor finder jeg ud hvad det er
jeg har vista
Avatar billede briannyrup Nybegynder
16. november 2010 - 18:26 #4
jeg har vista
Avatar billede briannyrup Nybegynder
16. november 2010 - 18:29 #5
undskyld treatmenice jeg så ikke at det var dig der spurgte 2 gange
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2010 - 07:29 #6
du skal ikke bruge svar - det er kun til lukning af spørgsmål hvis du ikke opnåede noget.
er der ikke en mærkat på bunden

du fik en udmærket bog med da  du købte den om dit bundkort ikke - der må det stå

hent cpuz - det kan være det står under mainboard

http://www.cpuid.com/softwares/cpu-z.html

hent den her

http://www.filehippo.com/download_cpuz/

m.v.h
Avatar billede briannyrup Nybegynder
17. november 2010 - 19:09 #7
da jeg ikke er ved så meget om at bruge nettet som hjælp, må du bæreover over med mig.
kan det passe at det er en 100, da der i bunden står cq70-120eo
ellers må du vise mig hvordan jeg svare på dine iøvrigt gode indlæg/besvarelser
Avatar billede briannyrup Nybegynder
20. november 2010 - 09:41 #9
efter at have downloaded dit dit forslag, fandt jeg udaf at der ikke er indbygget bluetooth i min pc, øv , men tak for hjælpen