Avatar billede rix Praktikant
14. november 2010 - 17:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

søgning

jeg har tit brugt ekspertens søg muglighed men har set i har lavet den om og jeg hader den for når man søger på noget så får man søgnings resultater på andre sprog (mener det heder det men det er bla. php asp og java scripts) og så mister man lysten til at bruge jeres søge muglighed kan man ikke endten lave det om så man kan vægle hvilken sprog man ville finde spøgsmål fra eller gå tilbage til det gammel??
14. november 2010 - 18:20 #1
........ (De manglende tegn ?)

http://www.eksperten.dk/blog/33
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2010 - 18:22 #2
Den nye søgefunktion tillader ikke søgning i kategorier. Desværre!

Men du kan bruge google´s egen funktioner f.eks "php AND asp"
på den måde kan det blive lidt nemmere.

Forstår godt din utilfredshed, men jeg tror det handler om at, Eksperten har fået en nyansat, som de har søgt. Så ham skal vi lige holde øje med *fnis* inden han laver for mange unoder, her på siden.

Måske en eller anden kunne skrive en Guide?
Avatar billede rix Praktikant
03. januar 2011 - 11:34 #4
smider en svar og godkender den hvis nogen føler at de skulle have point send en besked og vi finder ud af noget