Avatar billede thomastindal Nybegynder
11. november 2010 - 12:58 Der er 1 kommentar

Note-funktion i Outlook

Hej,

jeg søger en gratis løsning til en note-løsning i Outlook. jeg ønsker en funktion, der gør det muligt at tilknytte en fri-tekst-note til en specifik mail. jeg har fundet en række alternativer, men de koster alle sammen et vis beløb. er der nogen, der har en gratis løsning?

Håber I kan kan hjælpe :-)

Mvh

TT
Avatar billede niller10 Nybegynder
11. november 2010 - 18:15 #1
Hej,

Er lidt usikker på hvad du mener med Note, da der i office er en note funktion og om det er denne du søger lidt mere omkring eller om det er en bundtekst i udgående mails..

/Niller