Avatar billede larsjansen Nybegynder
07. november 2010 - 15:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problem med mail på mobil

Hej alle

Jeg har anskaffet mig en HTC HD Mini.
Jeg har nu sat den op til at jeg får mine mails fra min webmail på one.com (lars@larsjansen.dk) på mobilen også.

Jeg modtager mine mails. Men jeg kan ikke sende. Jeg modtager fejlen 553.5.7.1 sender adress rejected; not logged in.

Hvad skyldes den fejl? Jeg har sat mail indstillingerne præcis som one.com anbefaler, med indgående server til imap.larsjansen.dk og udgående til send.one.com - og mit brugernavn og password er det samme.

Jeg forstår det ikke? :)
07. november 2010 - 15:37 #1
Provokation:
... det er nok fordi du har glemt (?) mange af dine tidligere GAMLE spørgsmål Point ude: 2.570 ? -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/larsjansen - når du engang får fulgt op på dem, så kan det være at vi også følger op på dette spørgsmål *S* ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede larsjansen Nybegynder
07. november 2010 - 15:53 #2
Nu har jeg så 17 åbne spørgsmål, hvor folk enten ikke har svaret eller lagt noget svar. Det kan jeg vel ikke stå til regnskab for, flere år efter? :)
Avatar billede ptj_11 Forsker
07. november 2010 - 23:04 #3
Har du nogen sinde bedt dem om at lægge et svar.
Spørgsmål, hvor der ikke er kommet nogen forslag,kan du selv lukke med et eget afgivet svar, som du accepterer.
/ptj_11
Avatar billede bindeballe Nybegynder
05. august 2011 - 09:45 #4
Hvor er det bare dejligt, at man kan søge her på fejlkode 553.5.7.1 og så dukker kun denne tråd op, hvor man virkelig får den hjælp man har brug for!
Avatar billede ptj_11 Forsker
05. august 2011 - 19:46 #5
>>bindeballe
Du kunne jo prøve at formulere dit problem som et spørgsmål, så ville du(Hvis ikke du har alt for mange spørgsmål stående åbne)kunne forvente, at folk herinde ville prøve at hjælpe dig.
Til trods for henvisning til, hvordan brugeren kunne lukke sine spørgsmål, er der endnu ikke sket noget. Det er da meget godt nået på 9 måneder. Ikke alle arbejder lige hurtigt.

Du kan prøve at tage et kig på nederste halvdel af denne side, og se, om det kan give dig nogle ledetråde til løsning af dit problem:
http://www.justanswer.com/computer/4nstp-mail-com-customer-linked-outlook.html
/ptj_11
Avatar billede bindeballe Nybegynder
06. august 2011 - 19:21 #6
Jeg har fundet ud af det, men tak for svaret aligevel. (Det var bare et flueben der skulle sættes rigtigt, som One.com ikke skriver noget om)
Avatar billede larsjansen Nybegynder
22. august 2011 - 15:58 #7
Svar