Avatar billede skitz0 Nybegynder
03. november 2010 - 14:13 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Fujitsu Siemens Boot fejl

Kære eksperter.

I dag forsøgte jeg at boote min computer op, som alle andre dage. Problemet er jeg når kun til siden hvor der står Fujitsu(rød) Computers(hvid)Siemens(Blå)Intel(hvid) med linjen i bunden hvor du selvfølgelig kan klikke F2 og F12. Den når ca. til 60% loading hvorefter den laver noget der ligner grafiske fejl oppe i toppen af skærmen (røde streger med grønne og blå pletter). Hverken F2 eller F12 virker.

Jeg har skrevet ind til Fujitsu Siemens, og de mener det er defekte dele, ville være rigtig ked af det hvis det var det som var problemet.

Fejlen skete efter jeg kørte et program som hedder "camstudio", har haft kørt det mange gange uden problemer før. Programmet crashede, og jeg besluttede at genstarter, og det var så herefter fejlen kom.

Håber i kan hjælper, og at jeg har lagt tråden det rigtige sted :)

Vh Mathias
Avatar billede skitz0 Nybegynder
03. november 2010 - 14:25 #1
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. november 2010 - 14:34 #2
IKan du køre i fejlsikret tilstand? tryk F8 under opstart.
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. november 2010 - 14:36 #3
Prøv eventuel sidst kendte fungerende tilstand i F8
Avatar billede skitz0 Nybegynder
03. november 2010 - 14:39 #4
Nej skærmen "freezer" bare med det samme. Har snakket med en som evt. siger det er grafikkortet.. Vil prøve at tage det ud senere når den ikke er varm :)
Avatar billede Henrik_JS Nybegynder
03. november 2010 - 14:41 #5
Du har et problem med grafikkortet, har du et andet onboard grafikkort?
Prøv eventuelt med det og se om der sker det samme.
Avatar billede skitz0 Nybegynder
03. november 2010 - 14:43 #6
Ja har tænkt mig at tage mit ATI ud når den ikke er varm mere :)
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2010 - 17:36 #7
Kører blæseren på dit grafikkort? Er pc beskidt indeni?
http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/rens_taern.htm
Avatar billede skitz0 Nybegynder
03. november 2010 - 18:03 #8
Tror camstudio havde gjort et eller andet med mit grafikkort, efter den havde været slukket i et par timer virker den ihvertfald :) Er alle indlæg bare "kommentarer" for kan ikke give til nogle, og synes alle indlæg fortjener points :)
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2010 - 18:10 #9
svar som kan bruges når de andre også har lagt svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. november 2010 - 18:59 #10
Du skulle jo vente med at acceptere til de andre havde lagt deres svar, og accepteret alle svar. (deling)
Hvem vil have point?
Når jeg ved det opretter jeg et nyt spm hvor vi deler dem.
Avatar billede Henrik_JS Nybegynder
03. november 2010 - 19:01 #11
Det skal du ikke tænke på, det var en fornøjelse at kunne hjælpe.
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. november 2010 - 21:27 #12
Sådan får man billig point når Ekspertens mailsystem ikkefungerer.