Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
03. november 2010 - 11:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pris på lille flash banner ?

Jeg har en hjemmeside hvor jeg godt kunne tænke mig lidt liv på forsiden i form af en enkel flash banner

størrelse 300x200 pixel
Skal indeholde enkel preloader i form af feks netælling

Jeg kunne tænke mig at den skulle indeholde 6-8 billeder som jeg naturligvis levere som skal vises på denne måde  http://www.flashvault.net/tutorial.asp?ID=299 billederne skal dog stå i længer tid end i dette eksempel

Tekst som skal stå over billederne skal vises på denne måde http://www.flashvault.net/tutorial.asp?ID=219

Afsluttende i filmen skal logo komme ind på en lidt fancy måde gerne med en enkel lyd, forslag til dette modtages gerne

Filmen skal indeholde et link så når man trykker på den stilles man videre til en bestemt side

Jeg skal have hjælp til at indsætte banneren på min hjemmeside

Mere præcis ønske om rotering af og sammenfletning af tekst og billeder vil følge til den som kan løse opgaven.

Hvad vil det koste at lave sådan en opgave ?
Avatar billede ChristinaBruun Nybegynder
03. november 2010 - 14:51 #1
Hej webdogs.dk

Du skal være velkommen til at sende mig en email på info@cltb.dk, og så kan jeg komme med et tilbud!

Med venlig hilsen
Christina Bruun
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
04. november 2010 - 11:21 #2
Du er også velkommen til at skrive til mig info[a]xenos-it.dk. Så hjælper jeg dig gerne.
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
05. november 2010 - 16:45 #3
Ud fra det tilbud jeg har fået må jeg indse at jeg har fejl vurderet opgaven i forhold til det budget jeg har. Derfor lukker jeg og prøve selv at lave det.

Til dem som har givet et tilbud læg et svar så uddeler jeg point