Avatar billede louise74 Nybegynder
03. november 2010 - 07:15 Der er 1 kommentar

befordring kørsels godtgørsel

Hej.
Jeg er nok ikke lige den skarpeste kniv i skuffen, men er det korrekt forstået at man kan indberette på to måder til skat mhs til hvor meget man køre. jeg kan notere det i skat mappen og den regener det selv ud. Eller jeg kan indberette det (eller hvad man kalder det) når året er omme altså her i dec mdr elelr lign hvor meget jeg har kørt indtil videre i år??? Er det korrekt.
Jeg tænker ved den første bliver det vel regnet ud og fordelt ud på min lønseddel og den anden metode får jeg det tilbge som engangsbeløb? Eller hva. Hvad med nu her til dec: Jeg har været ansat siden 1.6.10 erd et så fordelt ud på mine lønseddeler altså regnet ud i fradrag eller hva...kan ikke blive klog på det+

Hvis nu jeg gerne vil have det udbetalt som engangsbeløb hvert år hvaså?

Louise74
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2010 - 08:05 #1
Velkommen til eksperten :)
Dette forum kan være svært at finde ud af, men tager man sig tid når spørgsmålet skal oprettes, er det faktisk ikke så svært alligevel :)

Når du opretter spørgsmål i denne kategori står der:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- Skriv dine forslag og gode idéer til Eksperten.dk her.

Ved at du bruger den rette kategori, får du hurtigere svar.
Se bl.a. http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-2

Jeg vil anbefale at du bruger http://www.eksperten.dk/spm/Diverse/Fri-debat til dit spørgsmål.
Inden du opretter nyt spørgsmål er det vigtigt at du lukker her dette. Se her hvordan: http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2