Avatar billede Slettet bruger
01. november 2010 - 12:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Thunderbird filter

Jeg bruger Mozilla Thunderbird 3.1.5 som mail-klient.

Filteret har hidtil virket upåklageligt, og effektivt.

Jeg er inden for den seneste månde begyndt at modtage spam, som jeg ikke kan finde ud af at frasortere i filteret.

Tricket går ud på at angive mailadressen indsat i "mindre end" og "større end" tegn (< og >), altså ud over det sæt af disse tegn, der er normalt.

Adressen er fx angivet som
< <"amgojb"@domænenavn.dk>>
når jeg ser den i Thunderbird.

Har prøvet at frasortere modtagernavne med mindre end-større end tegn, men så ryger alt i papirkurven.

Nogle ideer?
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2010 - 13:08 #1
Nå ikke?
Den var også svær :-)
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2010 - 13:08 #2
Lukker