Avatar billede nikbomann Nybegynder
31. oktober 2010 - 13:36 Der er 6 kommentarer

Langsom loading tid - hvorfor?

Hejsa,

Jeg sidder med en portal, som har en virkelig langsom loading tid, og jeg tænkte på om der var nogle, som havde en idé om hvad der kan være galt?

Det drejer sig om siden www.fuckmylife.dk

Glæder mig til at høre fra jer!

Mvh. Nikolaj
Avatar billede riversen Nybegynder
31. oktober 2010 - 13:45 #1
nu kan jeg jo af gode grunde ikke se hvad der sker på serversiden, hvor problemet formentlig ligger. Så det er umuligt at komme med noget helt konkret. Du kan prøve at teste enkelte dele af siden for at finde frem til hvilken del der sløver. Et bud kunne være din paging funktion, hvis du henter samtlige records for hver side load istedet for kun at hente dem der skal vises.
Avatar billede noerbaek Nybegynder
31. oktober 2010 - 14:20 #2
Riversen, kan du evt. komme med et forlag til, hvor der bliver defineret at siden skal loade alle historierne i stedet for kun dem der skal vises? Altså paging funktionen...

Mvh.
Nikolaj Nørbæk
Avatar billede riversen Nybegynder
31. oktober 2010 - 15:14 #3
nej, da jeg som sagt ikke kan se koden. Men det ved spørger vel, hvis han selv har lavet koden.
Avatar billede noerbaek Nybegynder
31. oktober 2010 - 15:24 #4
Spørger (også mig) har ikke selv lavet koden, men derimod købt scriptet på FMyScript.com..
All right, det kunne være du havde et bud på det..
Avatar billede riversen Nybegynder
31. oktober 2010 - 15:30 #5
du kan evt. poste koden her
Avatar billede noerbaek Nybegynder
31. oktober 2010 - 15:37 #6
Det er en meget stor kode, med mange forskellige filer..
Vi må søge til andre midler.