Avatar billede splitbus Nybegynder
30. oktober 2010 - 16:59 Der er 1 løsning

"Norton" Alike til en Mac

Min kærestes Mac en PowerBook G4 har været en tur på gulvet og har tror HD har lidt under dette.

Den er blevet lang tid om at starte op og ellers meget besværlig / langsom til næsten alt. Ihvertfald indtil dener faldet til ro i sin opgave.

Jeg er igang med kopiere alle filer over på en ekstern HD (Det er umuligt at få et Backup program til at køre / back'e up filerne. Det går hele tiden i stå).

Efter følgenden vil jeg reinstallere 10.4 og på den måde håbe at den kan holde lidt endnu (Måske vi burde investere i en ny HD istedet, det er dog ikke så interessant lige nu).

Det der gælder nu er at få alle hende gamle programmer ud på en brugbar måde. Der ligger en masse grafiske programmer, som hun ikke kan få installeret igen, da de kommer fra tidligere job.

Findes der et Norton HD recovery alike prg til Mac, som der gør til Win.
Det må gerne koste lidt.
Avatar billede splitbus Nybegynder
16. december 2010 - 11:04 #1
.