Avatar billede s_schroeder Nybegynder
24. oktober 2010 - 16:52 Der er 5 kommentarer

Sony hjemme biograf system til Umc led tv fra aldi

Er der nogle der ved hvordan man får et Sony Home Theatre System (HT-CT350)
til at spille sammen med et UMC Led tv fra Aldi. De eneste Audio udgange der er på tv'et
er til headphone og Coax udgang??
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. oktober 2010 - 20:24 #1
Velkommen til eksperten :)
Dette forum kan være svært at finde ud af, men tager man sig tid når spørgsmålet skal oprettes, er det faktisk ikke så svært alligevel :)

Når du opretter spørgsmål i denne kategori står der:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- Skriv dine forslag og gode idéer til Eksperten.dk her.

Ved at du bruger den rette kategori, får du hurtigere svar.
Se bl.a. http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-2

Jeg vil anbefale at du bruger http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Audio til dit spørgsmål.
Inden du opretter nyt spørgsmål er det vigtigt at du lukker her dette. Se her hvordan: http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede s_schroeder Nybegynder
25. oktober 2010 - 09:02 #2
Til Kloge Per (John stigers) Hvis du ikke kan svare på spørgsmålet så lad dog for fanden være!!!
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. oktober 2010 - 22:14 #3
>> s_schroeder
Lad nu være med at fare i flint, bare fordi der kommer et velment råd til, hvordan du kan hjælpe dig selv til hurtigere hjælp.
Systemet fungerer nu altså en gang på den måde, at de, der er klar til at hjælpe andre, abbonnerer på de kategorier, hvor de mener, at de er i besiddelse af de fornødne kvalifikationer, som skal til for at levere nogle brugbare forslag til afhjælpning af andre brugeres problemer. De får altså tilsendt en mail, når du, eller en anden bruger lægger et spørgsmål i de respektive kategorier.
Når du lægger et spørgsmål i en forkert kategori, så betyder det logisk, at dit problem ikke nødvendigvis bliver set/læst af de folk, der måske ville være bedst i stand til at hjælpe dig med dit problem.
Altså, er et spørgsmål i den korrekte kategori, første skridt på vejen til en hurtig hjælp, og det er vel i al enkelthed, det du efterspørger, i og med, at du tager dig tid til at placere et spørgsmål på Eksperten.

Og så til det mavesure-
Moderer dit sprog! At benytte et sådant sprog "Hvis du ikke kan svare på spørgsmålet så lad dog for fanden være!!!", er en næsten stensikker metode til at undgå begavede forslag.
Du kom her vel faktisk for at få et forslag, der kunne afhjælpe dit problem?
Metoden siger faktisk så meget om forfatteren, så det burde høre hjemme under personfølsomme oplysninger.
Men du har lov til at forbedre dig. Vi har jo alle lov til at begå fejl.
/ptj_11
Avatar billede s_schroeder Nybegynder
26. oktober 2010 - 09:07 #4
Hold da kæft en gang nørder der er i dette forum, at de har tid til at skrive side op og side ned, få jer et liv!!! Kloge Åger...
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. oktober 2010 - 20:56 #5
s_schroder løs dit problem selv, eller gør som foreslået.
Det tager 2 min.