Avatar billede drfg Nybegynder
22. oktober 2010 - 15:15 Der er 5 kommentarer

Mac lagger i CoD: Modern Warfare

Hey peps.

Jeg har haft min MacBook siden marts og har fået købt mig CoD: Modern Warfare dertil. Spillet kørte flydende i starten men er nu begyndt at lagge hæftigt over længere perioder. Jeg kan joine en server med bare 5 spillere og alligevel begynder den at lagge efter 5minutters tid. Nogen gange går det over igen men vender tilbage. Andre gange må jeg helt droppe at spille.
Hvad kan det skyldes, og ikke mindst, hvad kan jeg gøre?

Jeg har også haft problemer med internettet når jeg ville åbne en ny tab i fx. Safari så ville Macen fryse optil 5min ad gangen (ikke bare browseren, men hele systemet, fx itunes ville stoppe med at spille). Jeg slettede mine cookies og det har virket so far. Men ikke i CoD.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2010 - 15:39 #1
Er din ping ellers ok, når du oplever lag?
Avatar billede drfg Nybegynder
22. oktober 2010 - 15:57 #2
Ja det er nemlig lige det. Min ping ligger mellem 40 og 60 uanset om det lagger eller ej.
Avatar billede drfg Nybegynder
23. oktober 2010 - 12:55 #3
Det skal måske nævnes at maskinen ikke virker til at være overophedet, da den ikke er varm. Så går ud fra det ikke er afkølingen der er problemet.
Avatar billede drfg Nybegynder
28. oktober 2010 - 11:09 #4
Jeg har selv fundet svaret på problemet. Tilsyneladende er det den nyeste opdatering til OS X der ikke er særlig kombitabel med nVidia kortet der sidder i Macen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. oktober 2010 - 19:46 #5
Ok.
Husk at lukke her.