Avatar billede Hveysel Nybegynder
21. oktober 2010 - 22:17 Der er 1 kommentar

Windows Live Mail 2011

Mit windows Upgrade opfordrede mig lige til at installere Windows Live Essentials 2011. Det gjorde jeg selvfølgelig, men nu kan jeg ikke åbne min Windows Mail, som nu hedder Windows Live Mail 2011. Systemet skriver: Windows Live Mail er holdt op med at fungere - og så lukker det bare :-(

Jeg har søgt på nettet, men intet fundet. Jeg har installeret det hele igen, men det hjalp ikke. Hvad gør jeg nu?

Tak for hjælpen.
Avatar billede cmeldgaard Nybegynder
09. november 2010 - 15:13 #1
Jeg gjorde det samme med det resultat at alle mine email og alle adresser blev slettet.