Avatar billede esbenn Nybegynder
21. oktober 2010 - 21:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Følg os på twitter

Hej!

Ved ikke om nogen her inde har noget erfaring med det, men kan ikke umidlbart finde noget på nettet om hvordan man istedet for at med teksten at linke til sin twitter-side, så følger man ret faktisk personen når man trykker på hjemmesiden...

Håber nogen kan forstå hvad jeg mener.. :)
Avatar billede w13 Novice
21. oktober 2010 - 21:47 #1
Hvis man kan, skal løsningen findes her: http://twitter.com/goodies

Alternativt skal du ud i at kode med deres API, og så skal de logge ind som bruger gennem dit site.
Avatar billede esbenn Nybegynder
21. oktober 2010 - 22:10 #2
Det frygtede jeg nok... Mindes bare at jeg har set det et sted, men det kan måske ikke passe så...
Avatar billede w13 Novice
21. oktober 2010 - 23:04 #3
Ham her skriver fx. "Follow me on Twitter", men linker bare til sin profil. Så må brugeren selv klikke "Follow": http://www.yanone.de/typedesign/kaffeesatz/
Avatar billede esbenn Nybegynder
21. oktober 2010 - 23:35 #4
Ved godt det er det de fleste gør, men syntes bare at kunne huske jeg havde set det på andre måder, men kan ikke huske hvor, så det er ikke så vigtigt i første omgang alligevel...
Avatar billede esbenn Nybegynder
27. oktober 2010 - 21:29 #5
lukket!