Avatar billede mark-ch Nybegynder
17. oktober 2010 - 22:36 Der er 1 løsning

Toshiba Qosmio G20-102 : Windows 7 Problem...

hej alle sammen jeg står med min Toshiba Qosmio G20-102 og er en dyr maskine.
lige installeret Windows 7 Ultimate 32 bit og mangler alle de drivers og software til den og har ringet ind til Toshiba support og spurgt efter drivere til windows 7 eller vista men fik at hvide at der kun er software til Windows xp fordi det er en 2005 årgang :(
har fundet drivere fra windows xp som texas card reader som virker perfekt og bluetooth fra en anden toshiba model som også virker til win7 men mangler stadig drivere til det blå volume lys og de touch knapper over tastaturet...

please mangler virkelig hjælp til de software/drivere!!
- PS: der gives 2000 point oven i til den der finder løsningen ;)
Avatar billede mark-ch Nybegynder
18. august 2013 - 15:10 #1
Lukket