Avatar billede mrgumble Nybegynder
13. oktober 2010 - 14:17 Der er 1 løsning

Word 2007 indstilling: Udskriv på arkets forside/bagside

Her er en sjov en. Under indstillingerne til Word 2007 er jeg i sektionen "Avanceret" stødt på følgende to indstillinger:
- Udskriv på arkets forside ved udskrivning på begge sider af papiret
- Udskriv på arkets bagside ved udskrivning på begge sider af papiret

Det er begge checkbokse, så det er slå til eller fra.

Bemærk, at dette ikke er et spørgsmål om hvordan man udskriver på begge sider af papiret, men hvad de to indstillinger gør.

Kom med jeres bud! :)
Avatar billede mrgumble Nybegynder
23. maj 2011 - 09:14 #1
Øv.