Avatar billede leifbr Novice
12. oktober 2010 - 08:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Standardprogram

Jeg bruger Microsoft Outlook 2003 i Windows 7. Men systemet opfatter Windows Live Mail som mit standardprogram.
Hvordan ændrer jeg dette?
mvh leifbr
Avatar billede LarsDC Nybegynder
12. oktober 2010 - 09:48 #1
Hvis det er ligesom Outlook 2007 så kan du gå under menuen Funktioner -> Indstillinger -> Fanebladet 'Andet' og sætte flueben i 'Gør Outlook til standardprogram for e-mail, kontaktpersoner og kalender.
Avatar billede leifbr Novice
12. oktober 2010 - 10:02 #2
Ja, det lyder vel mærkeligt. Men jeg har sat flueben, som du beskriver det. Alligevel, hvis jeg klikker på en e-mailadresse, så åbner den Live Mail?
Avatar billede teknik Juniormester
12. oktober 2010 - 10:34 #3
http://email.about.com/od/outlooktips/qt/How_to_Make_Outlook_Your_Default_Email_Program.htm

Her er et engelsk svar på problemet.

har ikke 7, så kan ikke verificere

*************
I Vista sidder indstillingen under
-kontroplpanel, - standardprogrammer

så hvis det er en dansk 7'er
så heddder det antaglig

standardprogrammer

i stedet for default programs
Avatar billede leifbr Novice
12. oktober 2010 - 15:22 #4
Ja, tak for hjælpen!
Jeg klikkede blot på: Start > alle programmer > Standardprogrammer > og så var det lige ud af landevejen!
Avatar billede teknik Juniormester
13. oktober 2010 - 00:28 #5
Var så lidt