Avatar billede OlsnJensen Nybegynder
10. oktober 2010 - 11:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Side virker ikke med WWW-viderestilling

Hej eksperter:-)

Jeg leger med en webshop:
http://renluksus.com/webshop/

Jeg har købt et domæne www.rensalg.dk til den færdige webshop. Jeg har WWW-viderestillet domænet til adressen samt sagt den skal beholde domænenavnet(www.rensalg.dk).

Problemet er bare nu kan man ikke tilføje vare i explorer. Hvis du derimod først åbner den originale side (http://renluksus.com/webshop/) og derefter www.rensalg.dk så virker det fint?? Så luk explorer og klik ind på www.rensalg.dk og så virker det ikke...

Håber det var til at forstå - ellers forklarer jeg gerne igen.

Ser frem til nogle gode råd fra nogle gode hoveder:-)
Avatar billede w13 Novice
10. oktober 2010 - 12:22 #1
Hmm, det ser ud til, at man fint kan i Safari på Mac, så det må være et meget browserspecifikt problem. Det kunne umiddelbart lyde som et problem med $_SESSIONS, synes jeg.
Avatar billede leif Seniormester
10. oktober 2010 - 14:09 #2
Her på Windows 7 med Chrome virker det også fint men tilgengæld er der fejl i farverne i forhold til når jeg kigger med IE og så virker det ikke at tilføje varer
Avatar billede OlsnJensen Nybegynder
10. oktober 2010 - 15:47 #3
W13: Lyder meget sansyndeligt at det er session. Men hvordan løser jeg det så?

Leif: Så godt der var lidt fejl i farvekode når man skifter browser. Hvorfor forekommer det? Er det pga filerne jeg gemmer koderne i eller er det pga farvekoden ikke kan læses i alle browsere?

Ps.
Tusind tak for I gider hjælpe mig.
Avatar billede OlsnJensen Nybegynder
10. oktober 2010 - 16:30 #4
Nu har jeg fundet ud af det i hvert fald er det med session. Det første på index.php er:
extract( $_GET );
session_start( );

Hvis jeg fjerner "session_start( );" så virker det heller ikke på den normale måde. Så nu er spørgsmålet mere - hvordan får jeg det til at virke med WWW-viderestilling?

... og stadig lidt hvorfor det ikke virker - Jeg forstår det simpelthen ikke.
Avatar billede w13 Novice
10. oktober 2010 - 17:51 #5
Jeg tror, det er rigtig svært at sige uden at kende din kode. Står session_start(); i toppen af din kode? Lige bortset fra extract() selvfølgelig? Måske skal du prøve at rykke det helt op i starten!
Avatar billede OlsnJensen Nybegynder
10. oktober 2010 - 20:42 #6
w13: Jeg har flyttet det helt i top, men stadig samme problem. Jeg er kommet til at tænke på det også kunne være noget med cookies.
Avatar billede w13 Novice
10. oktober 2010 - 20:58 #7
Jaeh. Jeg har desværre ikke umiddelbart nogle bud.
Avatar billede OlsnJensen Nybegynder
10. oktober 2010 - 21:49 #8
Okay men tak.

Jeg har bestilt en flytning af domænet. På den måde får jeg det op og virker "normalt".
Avatar billede OlsnJensen Nybegynder
10. oktober 2010 - 21:49 #9
her
Avatar billede w13 Novice
10. oktober 2010 - 22:05 #10
Det må vi håbe! :)