Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
02. oktober 2010 - 21:57 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

HJÆÆÆÆLP!!!

Nogle som kan hjælpe mig. jeg var igang med en opgave fra min produktions skole. (på min stationær.) og nu når jeg starter pc'en og det hele. så kører det derud af... men når jeg skal logge ind gider den osse. men den viser bare sort skærm. og gider ikk vis mig skrivebordet... :S. og det jeg lavede som opgave var at jeg skulle finde ud af hvordan jeg kunne lave en (installer med Office 2003).

men havde kun 300 MB tilbage. og det glemte jeg at tjekke. jeg har også slettet de filer den gad slette... men der var en mappe som jeg også oprettede. men den slettede sig ikk. så prøvede jeg at genstarte min pc... men det var så der at min ps ikke gider vise skrivebordet...

nogle der kan hjælpe lidt til :S.
ps... sidder på min bærebar nu...
Håber der er en som kan hjælpe mig. vil være på hele aftenen idag for at håbe!!!

takker...
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
02. oktober 2010 - 22:01 #1
ps... den siger der er 2,16 GB på stationæren nu. (efter jeg genstartede den) og jeg kontrolere min pc med windows task manager lige nu. håber der er nogle helte til stede... hilsen en dreng i nød :S.
02. oktober 2010 - 22:07 #2
Under hvilket OS/system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
02. oktober 2010 - 22:08 #3
... kan du komme i "fejlsikker tilstand" +
SYSTEMGENDANNELSE derfra ...
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
02. oktober 2010 - 22:10 #4
det er windows 7 ultimate jeg har...
og ja. tror jeg. men kan ikke huske vilke taster jeg skal trykke på... nogole forslag???
Avatar billede haverslev Novice
02. oktober 2010 - 22:13 #5
Tryk på F8 under opstart og vælg Fejlsikret tilstand
Derefter i tilbehør, systemværktøjer, systemgendannelse
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
02. oktober 2010 - 22:26 #7
davs igen. jeg har prøvet som du sagde. men da jeg kom ind i pc'en gjorte den det samme. den viste ingen ting. værken skrivebord eller noget som helt. den viste kun komandopromt som det eneste... :'(
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
02. oktober 2010 - 22:39 #8
karise_larry, har du nogle ideer????. mangler big hjælp...
ps... vær gang inden jeg lukker min pc... så kommer min pc med en lille pop-up window hvor der står på over-titel (sdfsdf) og som text inden i den står der (2) hvad det så skal betyde...
02. oktober 2010 - 22:43 #9
(Ikke mere lige nu - er lidt sent *S*...)
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
02. oktober 2010 - 22:43 #10
ok. men håber du vil hjælpe mig igen imorgen... ;-(
Avatar billede haverslev Novice
02. oktober 2010 - 22:49 #11
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
02. oktober 2010 - 23:08 #12
sorry. men heller ikke noget der... :S. der er nok ikke mange muligheder. :S.

men har allerede prøvet stort set alt. :S. aner ikke hvad jeg skal lige nu. måske skulle jeg bare genstarte min pc. det ville nok være best tror jeg :S..
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
03. oktober 2010 - 15:31 #13
davs, jeg har nu fundet den løsning at jeg geninstallerede min pc helt. så nu funker den optimalt igen. så den første der skriver svar får pointsne, mest fordi at jeg ikke kan beslutte hvem af jer der var best. og i var begge lige gode til at hjælpe til såhh... bare den første... :D.

ellers mange tak for den hurtige reply begge 2 ;)...
03. oktober 2010 - 15:44 #14
Ping...

Det var et [svar]; deles mellem flere ...
03. oktober 2010 - 16:10 #15
(Hvad med <haverslev> ?)
Avatar billede haverslev Novice
03. oktober 2010 - 16:33 #16
så den første der skriver svar får pointsne, mest fordi at jeg ikke kan beslutte hvem af jer der var best. og i var begge lige gode til at hjælpe til såhh... bare den første

Hmm, så beder man jo begge om et svar, sværere er det jo ikke :-)
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
03. oktober 2010 - 21:58 #17
kan man nu også det... sorry... men kender ikke lige alle tasterne herinde i nu... har kun været medlem i 1-2 måneder næsten.... :D.
04. oktober 2010 - 06:44 #18