Avatar billede sarrucia Nybegynder
30. september 2010 - 16:37 Der er 4 kommentarer

Problemer med firewall

Hej
Min lenovo t60 kører med windows xp og havde symatec antivirus program som standard. jeg har nu skiftet til windows security essentials og efter jeg afinstallerede symantec kan jeg ikke komme på nettet uden at deaktivere firewall på sikkerhedscentret.
hvad skal jeg gøre?

mvh og tak
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2010 - 18:40 #1
Avatar billede f-arn Guru
30. september 2010 - 18:56 #2
Hvis det er Symantec Antivirus, virker Norton Removal Tool ikke.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2010 - 19:52 #3
Der er noget andet galt, den pc jeg sidder ved nu har Symantec Antivirus installeret og Windows Firewall virker fint, har formateret den adskillige gange og geninstalleret Symantec Antivirus, aktiveret Windows Firewall hver gang uden problemer.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2010 - 19:56 #4
Glem mit indlæg det var jo ikke det du spurgte om, sorry